Няма никаква забрана за това. Да се украсяват стените и джамиите с айети, в които се споменават имената на Всевишния Аллах или на Пратеника (мир нему) е стара утвърдена практика сред мюсюлманите. Пратеникът Мухаммед (салляллаху алейхи весселлем) е казал:
“Моята общност не се събира върху заблуда. За това внимавайте да сте вътре в джемаата [общността, събранието], защото ръката на Аллах [т.е. подкрепата на Аллах] е върху ръката на джемаата.”
[Зеваид 5/218]
Т.е. чисто от практическа гледна точка за теберрук може да се закачат такива надписи и айети, но без да се забравя целта за използването им и тяхното предназначение. Целта е да ни накарат да споменем Аллах, Неговия Пратеник и т.н., а не за да ги слагаме на ниски места. Ако са айети не трябва да ги докосваме без абдест и т.н.
Важно е да се подчертае, че в книгите по фъкъх се казва, че е мекрух прекаленото украсяване на стената на михраба, т.е. стената в джамията която сочи към къбле.
Всяко нещо, което би отвлекло вниманието по време на намаз трябва да се отстрани. Имам Газали (Аллах да го благослови) е казал: “Спокойствието по време на намаз е от съществено значение. Всичко, което пречи на това, трябва да се отстрани. Ако украсите и бродериите в месджидите отвличат вниманието на кланещия, ако го отплесват и пречат на спокойствието му, севабите от неговия намаз ще намалят. Вината за това ще е за онези, които са окачили тези украшения.”
Пп:
Позволено е прекаленото украсяване на централните големи джамии, за да се покаже величието на исляма пред другите.